Časté otázky:

Zasíláte zboží i na dobírku?

Ano! Dobírku Vám můžeme poskytnout jak prostřednictvím České pošty, tak prostřednictvím Zásilkovny.cz.

Je možný osobní odběr? Máte kamennou prodejnu?

Bohužel, osobní odběr možný není.

Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Zásilky odesíláme ve všední dny ihned po obdržení platby. Zásilky expedujeme většinou 1x denně. Od chvíle odeslání počítejte zhruba 1-3 dny.

Máte nabízené zboží skladem?

Zboží, jež není výslovně označeno jako "vyprodané", máme fyzicky skladem a je připraveno k expedici v rámci 1 pracovního dne.

V objednávce jsem cosi pokazil/a nebo ji chci zrušit. Co teď?

Buďte v klidu. Pokud jste od nás ještě neobdrželi e-mail o odeslání zboží, zavolejte nám na číslo 737 035 611 nebo napište e-mail a situaci napravíme.

Musím se pro nákup registrovat?

Nemusíte, registrace je nepovinná. K úspěšnému vyřízení objednávky potřebujeme znát pouze Vaše jméno, adresu a telefonní a e-mailový kontakt.

Co když chci zboží vrátit či reklamovat? Jaký je postup a jaká jsou pravidla?

Odstoupení od smlouvy a reklamace se řídí pravidly uvedenými zde.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?

Napište nám e-mail na info@72kocek.cz, anebo zavolejte na 737 035 611 (po - pá, 10 - 18 hodin).
Jsme online každý pracovní den a každou otázku zodpovíme jak nejrychleji to půjde.